منوی دسته بندی

راهبند{خرید+تولید+راهبند بازویی تبریز+فروش+ قیمت 7 فروردینماه 1403}

راهبند چیست ؟ / موارد کاربرد و ساختار آن

تولید راهبند در تبریز

تنها تولید کننده انواع راهبند در تبریز

در ساختار کلی راهبند (Barrier) تجهیز یا به بیان بهتر و دقیق تر، مانعی برای مسدود نمودن و کنترل انواع ترددها در اماکن مختلف به منظور پایش و کنترل تردد وسایل نقلیه و افراد می باشد. تجهیزاتی که به صورت افقی به یک پایه و کابین متصل می باشد و دارای یک ارتفاع از زمین که در مکان های پر تردد در مسیر ورودی ها مورد استفاده  قرار میگیرند.

در ادامه به کاربردهای آن نیز پرداخته ایم و در آخر باید متذکر شویم که یک ویژگی مشترک بین ساخت تمامی این محصولات وجود دارد و آن هم اینکه تولید راهبند در هر دسته بندی به 2 صورت دستی و اتوماتیک می باشد.

راهبند ها بیشترین کاربرد را در ساختمان های اداری و دولتی، بیمار‌ستان‌ها، دانشکده‌ها، پارکینگ‌های عمومی ، کارخانجات، ورودی شهرک ها و … داراست؛ ضمن این که میتوان این تجهیزات را در مسیر خطوط ریل سامانه های ریلی، فرودگاه ها و عوارضی ها نیز نصب کرد.

راهبند در اصل دستگاهی است که با به استفاده از آن می توان تردد وسائط نقلیه را کنترل نمود. راهبند اتوماتیک تبریز کاربرد فراوانی در پارکینگ های عمومی پرتردد را داراست را امکان اتصال به دستگاههای کنترل تردد را نیز داراست. راهبند تبریز از لحاظ کارکرد به چندین دسته تقسیم بندی می گردند که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدلهای بولارد (ستونی ) و زنجیری قرار دارند.

امروزه بهترین حالت استفاده از راهبندهای برقی و گیت های اتوماتیک بهره گیری از کلیدهای دستی راهبند، لوپ دتکتور ، ریموت ها ، آنتن RFID برد بلند، کارتخوان اکسس کنترل و… میباشد.

سازنده راهبند

نحوه انتخاب راهبند :

در انتخاب نوع راهبند اتوماتیک و در هنگام خرید چند نكته حائز اهمیت است :

1. طول بوم یا میله راهبند بازویی – اهرمی

2. میزان تردد در طول شبانه روزانه ( ورودی و خروجی خودرو )

3. مقدار سرعت باز شدن بوم راهبند

4. ولتاژ تغذیه شده دستگاه

5. توان موتور

6. کلید خلاص کن در حالت قطع برق

7. قابلیت اتصال به اکسس کنترل ها و چشمی ها و…

انواع مدل های راهبند :

تولید راهبندها انواع مختلفی دارد که با توجه به هر مکان و نسبت ترددها کاربرد خاص خود را دارند . در این بخش میخواهیم به معرفی انواع این راهبندها بپردازیم :

  • راهبند بازویی یا اهرمی
  • راهبند تاشو 
  • راهبند ستونی ( bollard )
  • راهبند دفنی ( road block )
  • راهبند زنجیری
  • راهبند نیزه ای یک جهته
تماس با ما