منوی دسته بندی

بهترین برند راهبند در ایران را بشناسیم!

5/5 - (1 امتیاز)

آیا قصد خرید راهبند را دارید؛ اما بهترین برند راهبند در ایران را نمی‌شناسید؟ در این زمینه سال‌های سال است که نام تولیدی مهندسی شهر به عنوان مجموعه‌ای با نیم قرن اعتبار در عرصه تولید راهبند می‌درخشد. این مجموعه با در اختیار داشتن نیرو‌های توانمند و ماهر و بهترین امکانات روز دنیا با کیفیت ‌ترین محصولات را عرضه می نماید.

کیفیت محصولات تولیدی مجموعه مهندسی شهر با محصولات صادراتی رقابت کرده و می‌تواند برای استفاده در حوزه‌های صنعتی، مسکونی، تجاری و… انتخابی مطمئن و اید‌ه‌آل باشد. این مجموعه به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های تجارت راهبند در ایران توانسته است، آمار بالایی از رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

ویژگی اول؛ ارائه تنوع بی‌نظیری از انواع راهبند

تولیدات مجموعه مهندسی شهر به عنوان بهترین برند راهبند تبریز در ایران توانسته است انواع راهبند را با بهترین کیفیت و متنوع‌ترین مدل‌ها به دست مصرف کننده برساند. مجموعه مهندسی شهر در این زمینه سابقه‌ای درخشان داشته و در حوزه تولید انواع راهبند پیش‌گام بوده است.

انواع راهبند‌های تولیدی این شرکت شامل موارد زیر هستند:

راهبند بازویی برای تمامی معابر

راهبند تاشو یا خم شونده جهت اماکن با سقف کمتر و عرض دهنه بیشتر

راهبند دو سرعته برای اماکن حساس

راهبند زنجیری

راهبند آکاردئونی

راهبند بولارد جهت مراکز حساس

راهبند صنایع زرهی جهت مراکز حساس و نظامی

راهبند مواد غذایی شامل راهبند‌های شفاف فنر دار مواد غذایی و شفاف نخ دار مواد غذایی

راهبند دوطرفه

ویژگی دوم؛ حجم تولید بالا

یک نکته بسیار مهم درمورد مجموعه مهندسی شهر این است که این شرکت امکان تولید بیش از 1000 دستگاه از انواع راهبند در سال را فراهم کرده است و از این رو برای مصارف مختلف مسکونی، تجاری، صنعتی، امنیتی و غیره طیف گسترده‌ای از راهبند را تولید می‌کند.

ویژگی سوم؛ پرسنل باتجربه و جدیدترین امکانات

تمامی‌ محصولات بهترین برند راهبند در تبریز و سایر استان‌ها تحت نظارت متخصصان ایرانی باتجربه و ماهر و با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز دنیا تولید می‌شوند. این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا طراحی می‌شوند.

ویژگی چهارم؛ تولید راهبند‌های سفارشی

نکته مهم دیگر درمورد بهترین برند راهبند این است که مجموعه مجموعه مهندسی شهر به جهت رفاه مشتریان این امکان را نیز فراهم کرده است که مشتریان بتوانند راهبند موردنظر خود را در رنگ، وزن و طراحی اختصاصی به همراه علامت تجاری خود سفارش دهند.

ویژگی پنجم؛ قیمت‌‌های فوق‌العاده مناسب

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت‌های مجموعه مهندسی شهر به عنوان بهترین برند راهبند در ایران در رنج کمترین و به‌صرفه‌ترین حالت ممکن در بین سایر تولید کننده‌ها قرار دارد؛ البته قیمت مناسب در کنار بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌شود و همین موضوع دلیل پرفروش بودن محصولات مجموعه مهندسی شهر است.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت راهبند مسکونی، قیمت راهبند بازویی، خرطومی‌ و غیره با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید.

ویژگی ششم؛ ارائه مشاوره تخصصی

حال که با بهترین برند راهبند آشنا شده‌اید و قصد خرید دارید، می‌توانید با مشاورین مجرب مجموعه مجموعه مهندسی شهر مشورت کرده و با شناخت کامل درمورد انواع راهبند‌ها، موجودی راهبند‌ها و شرایط خرید عمده اقدام کنید. مشاوران شرکت ما همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

علاوه بر این می‌توانید جهت بازدید از محصولات به این مرکز مراجعه کنید یا تنها با یک تماس تلفنی سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

ویژگی هفتم؛ فروش به صورت خرده و عمده

توجه داشته باشید تولیدی مجموعه مهندسی شهر در درجه اول بر عمده فروشی تمرکز داشته و علاقه‌مند است روابط پایدار با شرکای خود برقرار سازد. از این رو سال‌های سال که قوانین خرید راهبند را منصفانه حفظ کرده و با مجموعه‌های بسیاری همکاری دارد.

همچنین می‌توانید برای عقد قرارداد طولانی مدت با مجموعه مهندسی شهر اقدام کرده و به این منظور به صورت تلفنی یا به صورت حضوری با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. علاوه بر خرید عمده شما می‌توانید برای خرید خرده نیز از مجموعه مجموعه مهندسی شهر اقدام کرده و بهترین‌ها را خریداری کنید.

ویژگی هشتم؛ برخورداری از شعب مختلف

خوشبختانه آوازه کیفیت و اصالت محصولات مجموعه مهندسی شهر و فروش بالای آن‌ها موجب شده است این مجموعه تنها به یک تولیدی اکتفا نکرده و در تهران و شهرستان‌های مهم کشور شعب خود را دایر کند تا مشتریان در سراسر ایران بتوانند به راحتی به محصولات بهترین برند راهبند دسترسی داشته باشند.

ویژگی نهم؛ صادرات راهبند به بسیاری از کشور‌ها

از آنجایی که صادرت راهبند یک فرصت طلایی برای شرکت‌های تجاری ایرانی و تاجران است؛ شرکت باسابقه مجموعه مهندسی شهر سال‌های سال است که در این حوزه فعالیت دارد. این مجموعه توانسته است محصولات باکیفیت و بادوام خود را به کشور‌های قطر، امارات، عراق، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، گرجستان و عمان صادر کند.

ویژگی دهم؛ رضایت بالای مشتریان

از آنجایی که هدف اصلی شرکت مجموعه مهندسی شهر به عنوان بهترین برند راهبند در بازار این است که باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد، خوشبختانه توانسته است رضایت و اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

از دلایل اصلی این میزان رضایت از مجموعه مجموعه مهندسی شهر می‌توان به پاسخگویی همه روزه مشاوران، امکان بازدید حضوری، خرید انواع راهبند، کیفیت در حد محصولات صادراتی، قیمت به صرفه و موارد دیگر اشاره کرد.

ویژگی یازدهم؛ ضمانت اصالت و کیفیت کالا

یکی از دلایلی که سبب تمایز تولیدی مجموعه مهندسی شهر با سایر رقبا می‌شود این است که این مجموعه آن‌قدر به تخصص پرسنل و امکانات و تجهیزات خود اطمینان دارد که اصالت و کیفیت محصولاتش را به طور کامل تضمین می‌کند.

این راهبند‌ها طبق جدیدترین تکنولوژي‌های روز دنیا در عرصه تولید راهبند طراحی و عرضه می‌شوند و شما با خرید آن‌ها دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت دوام و ماندگاری محصول داشته باشید و می‌توانید تا سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنید.

مجموعه مهندسی شهر؛ نامی‌ مطمئن در عرصه تولید راهبند

مجموعه تخصصی مجموعه مهندسی شهر به عنوان اولین و برترین تولیدی راهبند در ایران توانسته است در طول نیم قرن فعالیت خود بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده و انواع راهبند‌های صنعتی، مسکونی، خرطومی، تجاری،‌ هیدرولیکی، ضد سایش، فنردار و غیره را با بالاترین کیفیت روز دنیا ارائه دهد.

مجموعه مهندسی شهر افتخار دارد در زمینه صادرات راهبند به بسیاری از کشورهای همسایه فعالیت گسترده داشته و نماینده‌ای از نام پرآوازه ایران در عرصه تولید باشد. شما می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را با تنوعی بی‌نظیر و قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با ضمانت کیفیت و اصالت تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما